သုခေ၀ဒနာသည္ ဒုကၡသစၥာေလာ
ဒကာ။ ။ ၀ိပႆနာတရား ႐ႈပြားတဲ့အခါ သုခေ၀ဒနာေပၚလာရင္ သုခေ၀ဒနာလို႔ ႐ႈမွတ္ ပြားမ်ားေနရမယ္လို႔ ေ၀ဒနာႏုပႆနာ သတိပ႒ာန္က ဆိုထားတဲ့အတိုင္း သုခေ၀ဒနာ သုခေ၀ဒနာလို႔ မွတ္သိေနရင္ ဒုကၡသစၥာကို ပိုင္ျခားသိျမင္ႏိုင္ပါမည္လား ဆရာေတာ္၊ သုခႏွင့္ ဒုကၡက ဆန္႔က်င္ဘက္ မဟုတ္ပါလား၊ က်မ္းဂန္က ဘယ္လိုဆုိပါသလဲ ဘုရား။
ဆရာ။ ။ သုခေ၀ဒနာဆိုတာ သမၼဳတိသစၥာနယ္ထဲက စကားသံုးလို႔မွတ္ပါ၊ ပရမတၳ သစၥာက “သေဗၺ သခၤါရာ ဒုကၡာ” တဲ့၊ သုခေ၀ဒနာ သုခေ၀ဒနာလို႔ သိမွတ္ေနတဲ့ ေယာဂီရဲ႕ အသိဉာဏ္မွာ အဲဒီေပၚေပၚလာတဲ့ သုခခံစားခ်က္ကေလးေတြဟာ မွတ္တိုင္း ႐ႈတိုင္း ပ်က္ပ်က္သြားတာ ေတြ႔ရျခင္းျဖင့္ ဒုကၡသစၥာေတြ ေပၚေပၚလာတာပဲ၊ သုခရယ္လို႔ မမွတ္ မထင္ ေတာ့ဘူး၊ ၿမဲမွ မၿမဲတဲ့ တရားဟာ အနိစၥပဲေပါ့၊ အနိစၥထင္ရင္ သုခမျမင္ေတာ့ဘူး၊ ဒုကၡအမွန္ကို ျမင္လာတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ သံယုတ္ပါဠိေတာ္ ဒုတိယအုပ္ စာမ်က္ႏွာ ၄၀၉ မွာ…..
သုခါ ဘိကၡေ၀ ေ၀ဒနာ ဒုကၡေတာ ဒ႒ဗၺာ။
ရဟန္းတို႔ သုခေ၀ဒနာကို ဒုကၡ ဒုကၡလို႔သာ မွတ္႐ႈပြားမ်ားအပ္ကုန္၏ လို႔ ေဟာဆိုထား တာရွိတယ္၊ မွတ္ရင္ မွတ္ရင္းနဲ႔ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒုကၡသစၥာအပိုင္းထဲကိုသာ ၀င္၀င္သြားၾက တာပဲ။ ကဲ… သေဘာက်ရဲ႕လား။
ဒကာ။ ။ မွန္ပါ့၊ အနိစၥထင္ေတာ့ ဒုကၡျမင္တာေပါ့ ဆရာေတာ္၊ သုခလည္း ေပ်ာက္ဆံုး ကုန္ေရာေပါ့၊ သေဗၺ သခၤါရာ ဒုကၡာဆိုတာ ဒီသေဘာကိုဆိုတာ ထင္ရွားလိုက္တာဘုရား၊ သေဘာက်ေက်နပ္ပါၿပီ။
သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုး၏ တန္ဖိုး
သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုး၏ တန္ဖိုး
+ သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုးသည္ ေလာကသားအားလံုးတို႔အား အေကာင္းဆံုးသုခကို ေပးသြားႏိုင္၏။
အဂၢမဟာပ႑ိတ အရွင္ၾသဘာသာဘိ၀ံသ
No comments:
Post a Comment