ျဖစ္ျပီးတဲ့ အကုသိုလ္တရားမ်ားကို ဘယ္လိုလုပ္ ပယ္ရမွာလဲ
ဒကာ။ ။ ေဗာဓိပကၡိယ တရားမ်ိဳးထဲက ျဖစ္ျပီးသား အကုသိုလ္တရားမ်ားကို ပယ္ရွားရမည္ဆိုတာ၊ ျဖစ္ျပီးသားကို ပယ္ရွားလို႔ရႏိုင္ပါမည္လား ဆရာေတာ္၊ ျဖစ္ျပီးေနမွ ဥစၥာ ဘယ္လို ပယ္ရမည္ဆိုတဲ့ ပယ္ရွားပံု ၾကိဳးစားနည္း သမၼပၸဓာန္ လံု႔လ ၀ီရိယကို သိပါရေစ ဘုရား၊ တိုတိုနဲ႔ နားလည္ေအာင္ေပါ့။
ဆရာ။ ။ အင္း...ျဖစ္ျပီးသားေတြကေတာ့ ဥပါဒ္,ဌီ,ဘင္နဲ႔ ကံေျမာက္သြားကုန္ျပီ၊ အဲဒီ အကုသိုလ္ကံေတြကို ပယ္ရွားရန္ ၾကိဳးစားအားထုတ္လို႔ မရႏိုင္ဘူးပဲ၊ သို႔ေသာ္လည္း ဒါမ်ိဳးကို ျပန္မျဖစ္ပြားရေအာင္ ၾကိဳးစားအားထုတ္ဖို႔ကိုေျပာတာ၊ ကဲ...အဲဒါကိုပဲ တိုတိုနဲ႔ နားလည္ၾကေပေတာ့။
ဒကာ။ ။ ဒါမ်ိဳးကို ျပန္မျဖစ္ပြားရေအာင္ ၾကိဳးစားအားထုတ္ဖို႔ နည္းနယေလးမ်ားကိုလည္း နည္းနည္းေလာက္ မိန္႔ၾကားပါဦး ဆရာေတာ္၊ တိုလြန္းလွပါတယ္။
ဆရာ။ ။ အႏို႔...ဒကာတို႔က စခ်ီကတည္းက တိုတိုနဲ႔ နည္းနည္းလို႔ဆိုေတာ့ကာ တိုတိုနဲ႔ နည္းနည္းပဲ ေျဖၾကားရတာေပါ့၊ ကဲ..နားေထာင္ မွတ္သားၾကေပေတာ့။
ျဖစ္ျပီးေသာ အကုသိုလ္တရားတို႔ကို ပယ္ရွားရန္ နည္းနယက ႏွစ္မ်ိဳးရွိတယ္၊ ပါဠိေတာ္ကေတာ့ အတူတူပါပဲ၊ အနက္ အဓိပၸါယ္ အယူအဆကြဲတယ္၊ ပထမမ်ိဳးက....
(၁) ဥပၸႏၷ အကုသလ၊ ျပဳျပီးသား ျဖစ္ျပီးသား အကုသိုလ္ တရားမ်ိဳးကို။ ပဟာန ၀ါယာမ၊ အသစ္အသစ္ ထပ္ျဖစ္ေအာင္ မျပဳလုပ္ရ အား မထုတ္ရ။
သည္ဆရာရဲ႕ဆိုလိုရင္းက ေရွးက ျပဳျပီးသား ျဖစ္ျပီးသား အကုသိုလ္တရားေတြဟာ ခ်ဳပ္ပ်က္ေပ်ာက္ကုန္ျပီ၊ ထင္ရွားမရွိေတာ့ေခ်၊ ထို႔ေၾကာင့္ ယင္းကိုေတာ့ ပယ္လို႔ မရေတာ့ဘူးတဲ့၊ ယင္းျပဳျပီးသားနဲ႔ အလားတူတဲ့ အကုသိုလ္အသစ္အသစ္တို႔ မျပဳလုပ္ မျဖစ္ပြားမိေအာင္ ၾကိဳးစားအားထုတ္ပါတဲ့၊ ဒုတိယမ်ိဳးကေတာ့....
(၂) ျပဳျပီး ျဖစ္ျပီးသား အကုသိုလ္တရားေတြကို အသစ္အသစ္ ထပ္မပြားေအာင္ ၾကိဳးစားအားထုတ္ပါတဲ့။
သည္ဆရာရဲ႕ဆိုလိုရင္းကေတာ့ အဲဒီျပဳျပီးသား အကုသိုလ္တရားေတြကို ထပ္ထပ္ မပြားေအာင္ တဖန္ျပန္လည္ျပီး မစဥ္းစားနဲ႔၊ မဆင္ျခင္နဲ႔၊ မေအာက္ေမ့နဲ႔၊ မပြားမ်ားနဲ႔၊ တခါတည္း ေမ့ေပ်ာက္ထားႏိုင္ေအာင္ ကုသိုလ္တရားေတြနဲ႔ ၾကိဳးစားရမည္တဲ့၊ အဲဒါဟာ ျပဳျပီးသား အကုသိုလ္တရားေတြ ထပ္မပြားမိေအာင္ ပယ္ရွားျခင္းပဲ။
ဒကာ။ ။ ရွင္းပါျပီ ဆရာေတာ္၊ ေနာက္ဆရာနည္းကို ပိုၾကိဳက္တယ္၊ ပရေစတနာ မလာရေအာင္ ပယ္ပံုပဲ၊ ေက်နပ္ႏွစ္သက္လွပါတယ္ ဘုရား။
No comments:
Post a Comment