သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုး၏ တန္ဖိုး

သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုး၏ တန္ဖိုး

+ သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုးသည္ ေလာကသားအားလံုးတို႔အား အေကာင္းဆံုးသုခကို ေပးသြားႏိုင္၏။ + သမၼာဒိ႒ိမဂၢင္တရား ရွိထားသူကား စၾကရတနာပိုင္ရွင္ေလးကၽြန္းသက္ႏွင္း စၾကာမင္းႀကီးတို႔၏ ဂုဏ္ထက္ပို၍ ျမင့္ျမတ္၏။ + သမၼာဒိ႒ိမဂၢင္တရားမရွိသူကား ေလာကစက္ မလည္ႏုိင္ေပ။ + ေလာကစက္ သြက္သြက္ မွန္မွန္လည္ႏိုင္မွ စၾကာမင္းျဖစ္၏။ + သမၼာဒိ႒ိမဂၢင္စက္ တစ္လံုးလည္လွ်င္ ေလာကစက္ အားလုံးလည္၏။ + နိဗၺာန္မဂ္ ဖိုလ္စက္လည္း လည္ခြင့္ေရာက္၏။ + သို႔ေသာ္ နိဗၺာန္ မဂ္ ဖိုလ္ မလိုသူတို႔ကား ဤသုေတသန သမၼာ မဂၢဂၤ ပဥႇာ က်မ္းျမတ္ႏွင့္ လံုး၀မပတ္သက္ေခ်။

အဂၢမဟာပ႑ိတ အရွင္ၾသဘာသာဘိ၀ံသ

Tuesday, November 16, 2010

သိဒၶတၳမင္းသား ဥယ်ာဥ္ကစားသြားရာ နိမိတ္ၾကီး ၄ ပါးကို တၾကိမ္တည္းနဲ႔ ျမင္တာလား၊ ဘယ္လိုလဲ


သိဒၶတၳမင္းသား ဥယ်ာဥ္ကစားသြားရာ နိမိတ္ၾကီး ၄ ပါးကို
တၾကိမ္တည္းနဲ႔ ျမင္တာလား၊ ဘယ္လိုလဲ

ဒကာ။           ။ အေလာင္းေတာ္မင္းသား ဥယ်ာဥ္ေတာ္သို႔ သြားရာ၌ နိမိတ္ၾကီး ၄ ပါးကို ျမင္ေတာ္မူတယ္ဆိုရာမွာ တခ်ိဳ႕ဆရာမ်ားက တၾကိမ္တခါတည္းနဲ႔ ေလးပါးလံုးကို ျမင္သြားတယ္လို႔ ေဟာၾကပါတယ္။
တခ်ိဳ႕ဆရာေတာ္မ်ားကလည္း ယင္းသို႔ မဟုတ္ဘဲ ေလးၾကိမ္ေလးခါ ဥယ်ာဥ္ေတာ္သြားလို႔ တခါကို တမ်ိဳးစီ ျမင္တာဟု ေျပာေဟာၾကပါသည္၊ စာေပက ဘယ္လိုဆိုလို႔ ဘယ္ဟာကို ယံုရမွာလဲ ဆရာေတာ္။
ဆရာ။           ။ အင္း…ဒါက တေန႔တည္းနဲ႔ပဲ ေလးပါးလံုး ျမင္သြားရင္လည္း ျပီးတာပဲ၊ တေန႔စီ တၾကိမ္စီ တမ်ိဳးစီ ေလးခါ ျမင္ရရင္လည္း ျပီးတာပဲ၊ သံေ၀ဂဓမၼျမင္ရတာသာ ပဓာနပါ၊ ဒါကိုျမင္ရမွ ေတာထြက္ျဖစ္ၾကမွာပဲဟာ၊ ဒါသိေတာ့ေကာ ဘာထူးမွာလဲ။
ဒကာ။           ။ အျငင္းအခံုေတြ  ရွိေနလို႔ ေမးရတာပါ ဆရာေတာ္၊ ဘယ္ဟာကို မွန္တယ္ဆိုတာ စာေပနဲ႔အညီ မိန္႔ၾကားပါဦး ဘုရား။
ဆရာ။           ။ ကိုင္း…ဒါျဖင့္ စာေပကို နားေထာင္မွတ္သားေပေတာ့၊ ဗုဒၶ၀ံသ အ႒ကထာ ဆရာျမတ္ရဲ႕ စာေပေတာ္က…..
          သက္ေတာ္ ေသာင္းတမ္း၊ သိန္းတမ္း၊ သန္းတမ္း သက္ေတာ္ရွည္ ဘုရား အေလာင္းမ်ားမွာ အႏွစ္တစ္ရာ၊ အႏွစ္တစ္ရာလြန္မွ နိမိတ္ၾကီး ေလးပါးတို႔ကို တၾကိမ္စီ တခါစီ ျမင္ေတာ္မူၾကတယ္တဲ့။
          သိဒၶတၳမင္းသား အေလာင္းေတာ္ကေတာ့ အသက္တိုေသာ ရာတမ္းမွာ လာျဖစ္ရလို႔ ေလးလမွ တခါ အစဥ္အတိုင္း တစ္ခါစီသာ ျမင္ေတြ႔ရတယ္တဲ့။
ဒီဃနိကာယ္ေဆာင္ အရွင္ျမတ္မ်ားကေတာ့၊ နိမိတ္ၾကီး ၄ ပါးလံုးကို တစ္ရက္တည္းမွာပင္ ကုန္ေအာင္စံု ျမင္သြားရတယ္လို႔ ဆိုၾကတယ္၊ အဲဒါပဲ မေက်နပ္ရင္ ဗုဒၶ၀ံသ အ႒ကထာဆရာၾကီးကို သြားေမးၾကေပေတာ့။
ဒကာ။           ။ ေအာ္…စာေပက်မ္းဂန္ေတြက ကြဲျပားယူဆေနၾကတာမို႔ ကိုယ္ၾကိဳက္ရာပဲ မွတ္ပါေတာ့မည္ ဆရာေတာ္။

No comments: