၀ိပႆနာေလာကီမဂ္က မဂ္ကိစၥေလးခ်က္ကို တခ်က္တည္းနဲ႔ ျပီးေစႏိုင္သလား
ဒကာ။ ။ ခုကာလ ေယာဂီေတြ မွတ္သားပြားမ်ား အားထုတ္ေနၾကတဲ့ ၀ိပႆနာတရားက ေလာကီကုသိုလ္ေတြသာျဖစ္ေနတဲ့ဟာပဲ၊ အဲဒီ ၀ိပႆနာ ေလာကီမဂ္က မဂ္ကိစၥေလးခ်က္ကို တျပိဳင္နက္ တခ်က္တည္းနဲ႔ ျပီးေစႏိုင္တယ္လို႔ ေဟာေျပာေနၾကတာေတြဟာ မလြန္လြန္းဘူးလား ဆရာေတာ္၊ ဟုတ္မွန္ပါ့မလား ဘုရား၊ ရွင္းျပပါဦး။
သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုး၏ တန္ဖိုး
သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုး၏ တန္ဖိုး
+ သမၼာဒိ႒ိစက္တစ္လံုးသည္ ေလာကသားအားလံုးတို႔အား အေကာင္းဆံုးသုခကို ေပးသြားႏိုင္၏။
အဂၢမဟာပ႑ိတ အရွင္ၾသဘာသာဘိ၀ံသ
Friday, July 30, 2010
ခႏၶာ အာယတန ဓာတ္တိုင္း သံသရာ၀ဋ္ဒုကၡမည္သလား
ခႏၶာ အာယတန ဓာတ္တိုင္း သံသရာ၀ဋ္ဒုကၡမည္သလား
ဒကာ။ ။ ခႏၶာ အာယတန ဓာတ္ သေဘာေတြ မျပတ္ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို သံသရာ၀ဋ္ဒုကၡဟု အစဥ္အလာ ေဟာၾကားေနၾကရာ တခ်ိဳ႕ဓမၼဆရာေတြက သံသရာ၀ဋ္ထဲမပါတဲ့ ခႏၶာ အာယတန ဓာတ္ ေတြလည္း ရွိေသးတယ္ေျပာၾကားေနၾကလို႔ ခြဲျခားျပီး သိပါရေစ ဆရာေတာ္။
ဒကာ။ ။ ခႏၶာ အာယတန ဓာတ္ သေဘာေတြ မျပတ္ျဖစ္ပ်က္ေနတာကို သံသရာ၀ဋ္ဒုကၡဟု အစဥ္အလာ ေဟာၾကားေနၾကရာ တခ်ိဳ႕ဓမၼဆရာေတြက သံသရာ၀ဋ္ထဲမပါတဲ့ ခႏၶာ အာယတန ဓာတ္ ေတြလည္း ရွိေသးတယ္ေျပာၾကားေနၾကလို႔ ခြဲျခားျပီး သိပါရေစ ဆရာေတာ္။
Tuesday, July 27, 2010
ဥပါဒါနကၡႏၶာ ရွိသလို အႏုပါဒါနကၡႏၶာ ရွိပါ သေလာ
ဥပါဒါနကၡႏၶာ ရွိသလို အႏုပါဒါနကၡႏၶာ ရွိပါ သေလာ
ဒကာ။ ။ ေလာကထဲမွာ အေမွာင္ရွိသလို အလင္းလည္းရွိတာပဲ၊ အေသတရားရွိသလို မေသတရားလည္း ရွိတာပဲ၊ ကုသိုလ္တရားရွိသလို အကုသိုလ္တရားလည္း ရွိတာပဲ၊ ဒါေၾကာင့္ ဥပါဒါနကၡႏၶာ ရွိသလို အႏုပါဒါနကၡႏၶာ ေကာ မရွိေကာင္းဘူးလား ဆရာေတာ္။
ဒကာ။ ။ ေလာကထဲမွာ အေမွာင္ရွိသလို အလင္းလည္းရွိတာပဲ၊ အေသတရားရွိသလို မေသတရားလည္း ရွိတာပဲ၊ ကုသိုလ္တရားရွိသလို အကုသိုလ္တရားလည္း ရွိတာပဲ၊ ဒါေၾကာင့္ ဥပါဒါနကၡႏၶာ ရွိသလို အႏုပါဒါနကၡႏၶာ ေကာ မရွိေကာင္းဘူးလား ဆရာေတာ္။
အေကာင္ပုပ္ ပညတ္နိမိတ္အာရံုျဖင့္ ၀ိပႆနာဉာဏ္ ျဖစ္မည္ေလာ
အေကာင္ပုပ္ ပညတ္နိမိတ္အာရံုျဖင့္ ၀ိပႆနာဉာဏ္ ျဖစ္မည္ေလာ
ဒကာ။ ။ ၀ိပႆနာဉာဏ္ျဖင့္ ကိုယ္တြင္းကိုရႈမွတ္ေသာအခါ ကိုယ္ေကာင္ၾကီးပုပ္ပြလာတာေတြ ေသြးျပည္ေတြထြက္က်ေနျပီး ေရာင္ကားေနတဲ့ သူေသေကာင္ၾကီးလို မိမိကိုယ္ကိုျမင္ျမင္ေနရတဲ့ တကယ္အျဖစ္ ပရမတ္အစစ္မဟုတ္တဲ့ စိတ္ကူးမႈ ပညတ္အာရံုေတြဟာ ၀ိပႆနာဉာဏ္ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား ဆရာေတာ္၊ တခ်ိဳ႕က အဲဒီ အပုပ္ေကာင္ၾကီးဟာလည္း ၀ိပႆနာအာရံုျဖစ္တာပဲဟု ေဟာၾကပါသည္၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း ၀ိပႆနာအာရံု မျဖစ္ဟု ေျပာေနၾကပါသည္။
ဒကာ။ ။ ၀ိပႆနာဉာဏ္ျဖင့္ ကိုယ္တြင္းကိုရႈမွတ္ေသာအခါ ကိုယ္ေကာင္ၾကီးပုပ္ပြလာတာေတြ ေသြးျပည္ေတြထြက္က်ေနျပီး ေရာင္ကားေနတဲ့ သူေသေကာင္ၾကီးလို မိမိကိုယ္ကိုျမင္ျမင္ေနရတဲ့ တကယ္အျဖစ္ ပရမတ္အစစ္မဟုတ္တဲ့ စိတ္ကူးမႈ ပညတ္အာရံုေတြဟာ ၀ိပႆနာဉာဏ္ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား ဆရာေတာ္၊ တခ်ိဳ႕က အဲဒီ အပုပ္ေကာင္ၾကီးဟာလည္း ၀ိပႆနာအာရံုျဖစ္တာပဲဟု ေဟာၾကပါသည္၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း ၀ိပႆနာအာရံု မျဖစ္ဟု ေျပာေနၾကပါသည္။
Friday, July 23, 2010
သုခိေျႏၵ ၂ မ်ိဳး၊ ေသာမနႆိေျႏၵ ၂ မ်ိဳး ရယ္လို႔ ရွိပါသလား
သုခိေျႏၵ ၂ မ်ိဳး၊ ေသာမနႆိေျႏၵ ၂ မ်ိဳး ရယ္လို႔ ရွိပါသလား
ဒကာ။ ။ ေ၀ဒနာနဲ႔စပ္ျပီး ဣျႏၵိယေဘဒ သရုပ္ခြဲတဲ့အခါမွာ သုခိေျႏၵ ႏွစ္မ်ိဳး၊ ေသာမနႆိေျႏၵ ႏွစ္မ်ိဳး၊ ဟု ဆရာေတာ္တပါးကေျပာလို႔ ရႈပ္ေထြးကုန္ျပီ ဆရာေတာ္၊ ရွင္းျပေပးပါဦး ဘုရား။
ဒကာ။ ။ ေ၀ဒနာနဲ႔စပ္ျပီး ဣျႏၵိယေဘဒ သရုပ္ခြဲတဲ့အခါမွာ သုခိေျႏၵ ႏွစ္မ်ိဳး၊ ေသာမနႆိေျႏၵ ႏွစ္မ်ိဳး၊ ဟု ဆရာေတာ္တပါးကေျပာလို႔ ရႈပ္ေထြးကုန္ျပီ ဆရာေတာ္၊ ရွင္းျပေပးပါဦး ဘုရား။
တိုတိုက်ဥ္းက်ဥ္းကေလးနဲ႔ အာနာပါန သမထနည္းနဲ႔ ၀ိပႆနာ ရႈပံု
တိုတိုက်ဥ္းက်ဥ္းကေလးနဲ႔ အာနာပါန သမထနည္းနဲ႔ ၀ိပႆနာ ရႈပံု
ဒကာ။ ။ အာနာပါနကမၼ႒ာန္း၏ စ်ာန္အဘိညာဥ္ တန္ခိုးရွင္ ထြက္ရပ္ေပါက္ သမထသက္သက္လမ္းနဲ႔၊ မဂ္ဖိုလ္နိဗၺာန္သြားတဲ့ ၀ိပႆနာသက္သက္လမ္း လုပ္ငန္းနည္းမ်ားကို တိုတိုက်ဥ္းက်ဥ္းကေလးနဲ႔ သိပါရေစ ဆရာေတာ္။
ဒကာ။ ။ အာနာပါနကမၼ႒ာန္း၏ စ်ာန္အဘိညာဥ္ တန္ခိုးရွင္ ထြက္ရပ္ေပါက္ သမထသက္သက္လမ္းနဲ႔၊ မဂ္ဖိုလ္နိဗၺာန္သြားတဲ့ ၀ိပႆနာသက္သက္လမ္း လုပ္ငန္းနည္းမ်ားကို တိုတိုက်ဥ္းက်ဥ္းကေလးနဲ႔ သိပါရေစ ဆရာေတာ္။
Saturday, July 17, 2010
သမၼာသမၺဳဒၶ၏ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္ႏွင့္ ပေစၥကဗုဒၶါ၏ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္တို႔ဟာ ကိေလသာ ပယ္ပံုခ်င္းေတာ့ အတူတူပဲ မဟုတ္လား? ၀ါသနာဆိုတာ ကိေလသာလား၊ ဘာလဲ?၀ါသနာဆိုတာ ဘာစကားလဲ?
သမၼာသမၺဳဒၶ၏ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္ႏွင့္ ပေစၥကဗုဒၶါ၏ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္တို႔ဟာ
ကိေလသာ ပယ္ပံုခ်င္းေတာ့ အတူတူပဲ မဟုတ္လား
ဒကာ။ ။ ျမတ္စြာဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္လည္း ဆရာမရွိဘဲ သစၥာေလးပါးကိုသိကာ ေထာင့္ငါးရာကိေလသာတို႔ကို ၎ရတဲ့ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္က ပယ္လ်က္ သဗၺညဳတဂုဏ္ထူးရကာ ဘုရားျဖစ္သြားတာပဲ။
ပေစၥကဗုဒၶါ အရွင္ျမတ္ေတြလည္း ဆရာမရွိဘဲ သစၥာေလးပါးကိုသိကာ ေထာင့္ငါးရာကိေလသာတို႔ကို ပယ္လ်က္ ပေစၥကဗုဒၶါ ျဖစ္သြားၾကတာပဲ။
ဒါ့ေၾကာင့္ အဲဒီ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္ ႏွစ္ပါးဟာ ကိေလသာပယ္တဲ့ ေနရာမွာေတာ့ အတူတူပဲ မဟုတ္လား ဆရာေတာ္၊ ထူးျခားခ်က္မ်ား ရွိပါေသးသလား။
ကိေလသာ ပယ္ပံုခ်င္းေတာ့ အတူတူပဲ မဟုတ္လား
ဒကာ။ ။ ျမတ္စြာဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္လည္း ဆရာမရွိဘဲ သစၥာေလးပါးကိုသိကာ ေထာင့္ငါးရာကိေလသာတို႔ကို ၎ရတဲ့ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္က ပယ္လ်က္ သဗၺညဳတဂုဏ္ထူးရကာ ဘုရားျဖစ္သြားတာပဲ။
ပေစၥကဗုဒၶါ အရွင္ျမတ္ေတြလည္း ဆရာမရွိဘဲ သစၥာေလးပါးကိုသိကာ ေထာင့္ငါးရာကိေလသာတို႔ကို ပယ္လ်က္ ပေစၥကဗုဒၶါ ျဖစ္သြားၾကတာပဲ။
ဒါ့ေၾကာင့္ အဲဒီ အရဟတၱမဂ္ဉာဏ္ ႏွစ္ပါးဟာ ကိေလသာပယ္တဲ့ ေနရာမွာေတာ့ အတူတူပဲ မဟုတ္လား ဆရာေတာ္၊ ထူးျခားခ်က္မ်ား ရွိပါေသးသလား။
ခဏိက သမာဓိ ဆိုတာ ရွိေကာင္းသေလာ
ခဏိက သမာဓိ ဆိုတာ ရွိေကာင္းသေလာ
ဒကာ။ ။ ၀ိပႆနာလုပ္ငန္း၌ အာရံုတို႔ ေပၚခန္း ပ်က္ခန္းကို သမၼာသမာဓိ မဂၢင္လမ္းျဖင့္ မနားတမ္းလိုက္မွတ္ ရႈပြားေနရတဲ့သူဟာ လ်င္ျမန္လွတဲ့ ျဖစ္ခဏ ပ်က္ခဏထဲမွာ တည္တံ့ျငိမ္၀ပ္မႈျဖစ္တဲ့ ခဏိက သမာဓိရယ္လို႔ ရွိႏိုင္ဦးမွာလား ဘုရား၊ ပိဋကတ္ေတာ္ထဲက အေထာက္အထားမ်ားရွိရင္ ရွင္းလင္းေဖာ္ျပေပးပါ ဆရာေတာ္။
ဒကာ။ ။ ၀ိပႆနာလုပ္ငန္း၌ အာရံုတို႔ ေပၚခန္း ပ်က္ခန္းကို သမၼာသမာဓိ မဂၢင္လမ္းျဖင့္ မနားတမ္းလိုက္မွတ္ ရႈပြားေနရတဲ့သူဟာ လ်င္ျမန္လွတဲ့ ျဖစ္ခဏ ပ်က္ခဏထဲမွာ တည္တံ့ျငိမ္၀ပ္မႈျဖစ္တဲ့ ခဏိက သမာဓိရယ္လို႔ ရွိႏိုင္ဦးမွာလား ဘုရား၊ ပိဋကတ္ေတာ္ထဲက အေထာက္အထားမ်ားရွိရင္ ရွင္းလင္းေဖာ္ျပေပးပါ ဆရာေတာ္။
Thursday, July 15, 2010
နာမ္ကလာပ္စည္းေတာ့ မရွိေကာင္းဘူးေလာ
နာမ္ကလာပ္စည္းေတာ့ မရွိေကာင္းဘူးေလာ
ဒကာ။ ။ အဘိဓမၼာ ရုပ္နာမ္နဲ႔ စပ္ရင္ ရုပ္ကလာပ္စည္း ရုပ္ကလာပ္စည္းနဲ႔သာေျပာ ေဟာၾကတယ္၊ နာမ္ကလာပ္စည္းလို႔ေတာ့ ဘယ္သူမွ မေျပာ၊ မေဟာတာ မရွိေကာင္းလို႔လား ဆရာေတာ္။
ဒကာ။ ။ အဘိဓမၼာ ရုပ္နာမ္နဲ႔ စပ္ရင္ ရုပ္ကလာပ္စည္း ရုပ္ကလာပ္စည္းနဲ႔သာေျပာ ေဟာၾကတယ္၊ နာမ္ကလာပ္စည္းလို႔ေတာ့ ဘယ္သူမွ မေျပာ၊ မေဟာတာ မရွိေကာင္းလို႔လား ဆရာေတာ္။
Tuesday, July 13, 2010
ထြက္ေလ ၀င္ေလ ထိသိ မွတ္ေနတာေလးနဲ႔ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ ကင္းျငိမ္းကာ သိဒၶိရွင္ ျဖစ္ႏိုင္သလား
ထြက္ေလ ၀င္ေလ ထိသိ မွတ္ေနတာေလးနဲ႔ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ ကင္းျငိမ္းကာ သိဒၶိရွင္ ျဖစ္ႏိုင္သလား
ဒကာ။ ။ ကိုယ္ထဲ အျမဲျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ထြက္ေလ ၀င္ေလ ထိသိ သတိ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ပြားမ်ား မွတ္သားေနရံုနဲ႔ ကိေလသာ ကင္းကြာ ျငိမ္းေအးျခင္း၊ စိတ္ခ်မ္းသာျခင္း၊ တန္ခိုးသိဒၶိရွိျခင္း စတဲ့ ေလာကီ ေလာကုတၱရာ အက်ိဳးတရားစုေတြ ခံစားရတယ္ဆိုတာ ဟုတ္မွန္ပါသလား ဆရာေတာ္၊ ရွင္းျပေပးပါဦးဘုရား။
ဒကာ။ ။ ကိုယ္ထဲ အျမဲျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ထြက္ေလ ၀င္ေလ ထိသိ သတိ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ပြားမ်ား မွတ္သားေနရံုနဲ႔ ကိေလသာ ကင္းကြာ ျငိမ္းေအးျခင္း၊ စိတ္ခ်မ္းသာျခင္း၊ တန္ခိုးသိဒၶိရွိျခင္း စတဲ့ ေလာကီ ေလာကုတၱရာ အက်ိဳးတရားစုေတြ ခံစားရတယ္ဆိုတာ ဟုတ္မွန္ပါသလား ဆရာေတာ္၊ ရွင္းျပေပးပါဦးဘုရား။
Sunday, July 11, 2010
ပရမတၳတရားမ်ားဟာ ထင္ရွားရွိေနပါလ်က္ ဘာေၾကာင့္ သုညဟု တြက္ယူေခၚဆိုပါသနည္း
ပရမတၳတရားမ်ားဟာ ထင္ရွားရွိေနပါလ်က္ ဘာေၾကာင့္ သုညဟု တြက္ယူေခၚဆိုပါသနည္း
ဒကာ။ ။ ပရမတၳတရားမ်ားဟာ မေဖာက္မျပန္ မွန္ကန္စြာ ထင္ထင္ရွားရွားရွိေနေသာ ပရမတၳသစၥာမ်ားသာ ျဖစ္ပါလ်က္ ဘာေၾကာင့္ သုည သုည ေျပာေဟာကာ သုညတရားထဲ ထည့္သြင္းၾကပါသလဲ ဆရာေတာ္။
ဒကာ။ ။ ပရမတၳတရားမ်ားဟာ မေဖာက္မျပန္ မွန္ကန္စြာ ထင္ထင္ရွားရွားရွိေနေသာ ပရမတၳသစၥာမ်ားသာ ျဖစ္ပါလ်က္ ဘာေၾကာင့္ သုည သုည ေျပာေဟာကာ သုညတရားထဲ ထည့္သြင္းၾကပါသလဲ ဆရာေတာ္။
ၾကည္လင္ေတာက္ပေနတဲ့ စိတ္မေနာကို သူ႔အတိုင္းထားလို႔ ရပါသလား
ၾကည္လင္ေတာက္ပေနတဲ့ စိတ္မေနာကို သူ႔အတိုင္းထားလို႔ ရပါသလား
ဒကာ။ ။ အခ်ိဳ႕ေသာ ဓမၼကထိကေတြက “ပဘႆရ မိဒံ ဘိကၡေ၀ စိတၱံ” ရဟန္းတို႔ ဤစိတ္ေခၚေသာ မေနာ၀ိညာဏ္သည္ ျဖဴစင္ေတာက္ပေသာ သေဘာရွိ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ စိတ္ကို စိတ္အတိုင္းထားရမည္၊ သူ႔သက္သက္တိုင္း ထားၾကဟု ေဟာၾကားေနရာ၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း အဲဒီတရားဟာမမွန္ဘူး၊ စိတ္ဟာအရိုင္းသေဘာကို ေဆာင္သည္၊ “စိတၱံ ဒႏၱံ သုခါ၀ဟံ” စိတ္ကိုယဥ္ေက်းေအာင္ ဆံုးမ ေပးရမည္-ဟု ေဟာေျပာၾကျပန္ပါတယ္၊ တပည့္ေတာ္တို႔ အမွန္သိရေအာင္ အမွန္တရားကို ေျဖၾကားေပးပါဦး ဆရာေတာ္၊ စိတ္ကို စိတ္အတိုင္းထားလို႔ ရတယ္၊ မရဘူး၊ ဆိုတာ အေရးၾကီးလြန္းလို႔ပါဘုရား။
ဒကာ။ ။ အခ်ိဳ႕ေသာ ဓမၼကထိကေတြက “ပဘႆရ မိဒံ ဘိကၡေ၀ စိတၱံ” ရဟန္းတို႔ ဤစိတ္ေခၚေသာ မေနာ၀ိညာဏ္သည္ ျဖဴစင္ေတာက္ပေသာ သေဘာရွိ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ စိတ္ကို စိတ္အတိုင္းထားရမည္၊ သူ႔သက္သက္တိုင္း ထားၾကဟု ေဟာၾကားေနရာ၊ တခ်ိဳ႕ကလည္း အဲဒီတရားဟာမမွန္ဘူး၊ စိတ္ဟာအရိုင္းသေဘာကို ေဆာင္သည္၊ “စိတၱံ ဒႏၱံ သုခါ၀ဟံ” စိတ္ကိုယဥ္ေက်းေအာင္ ဆံုးမ ေပးရမည္-ဟု ေဟာေျပာၾကျပန္ပါတယ္၊ တပည့္ေတာ္တို႔ အမွန္သိရေအာင္ အမွန္တရားကို ေျဖၾကားေပးပါဦး ဆရာေတာ္၊ စိတ္ကို စိတ္အတိုင္းထားလို႔ ရတယ္၊ မရဘူး၊ ဆိုတာ အေရးၾကီးလြန္းလို႔ပါဘုရား။
Sunday, July 4, 2010
၀ု႒ာနဂါမိနီ ဉာဏ္ပညာဆိုတာ ဘယ္လို ဉာဏ္ပညာမ်ိဳးလဲ
၀ု႒ာနဂါမိနီ ဉာဏ္ပညာဆိုတာ ဘယ္လို ဉာဏ္ပညာမ်ိဳးလဲ
ဒကာ။ ။ ၀ု႒ာနဂါမိနီ ဉာဏ္၊ ၀ု႒ာနဂါမိနီ ပညာဆိုတာ ဘယ္အခါမ်ိဳးမွာ ျဖစ္ေပၚလ်က္ ဘယ္ေနရာဌာနမ်ိဳးမွာ အသံုးျပဳေခၚေ၀ၚတာပါလဲ ဆရာေတာ္၊ ယင္း အဘိဓာန္ပုဒ္ရဲ႕ အနက္အဓိပၸာယ္ကိုလည္း သိပါရေစ ဘုရား။
ဒကာ။ ။ ၀ု႒ာနဂါမိနီ ဉာဏ္၊ ၀ု႒ာနဂါမိနီ ပညာဆိုတာ ဘယ္အခါမ်ိဳးမွာ ျဖစ္ေပၚလ်က္ ဘယ္ေနရာဌာနမ်ိဳးမွာ အသံုးျပဳေခၚေ၀ၚတာပါလဲ ဆရာေတာ္၊ ယင္း အဘိဓာန္ပုဒ္ရဲ႕ အနက္အဓိပၸာယ္ကိုလည္း သိပါရေစ ဘုရား။
ဒါန သီလသည္ မဂၢင္ရွစ္ပါးထဲ မပါ၀င္ဘူးလား
ဒါန သီလသည္ မဂၢင္ရွစ္ပါးထဲ မပါ၀င္ဘူးလား
ဒကာ။ ။ ယခုလူတို႔ ေပးလွဴတဲ့ ဒါန၊ ေဆာက္တည္တဲ့ သီလ ကုသိုလ္ေတြဟာ မဂၢင္ရွစ္ပါးထဲ မ၀င္ဘူးလိုလို ေျပာဆိုေနၾကတာ မွန္ပါသလားဆရာေတာ္၊ သူတို႔အဆိုက ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာကုသိုလ္ကမွ မဂၢင္ထဲ၀င္သလိုလိုပဲ၊ အဲဒါ အေျဖေပးပါဦး ဘုရား။
ဒကာ။ ။ ယခုလူတို႔ ေပးလွဴတဲ့ ဒါန၊ ေဆာက္တည္တဲ့ သီလ ကုသိုလ္ေတြဟာ မဂၢင္ရွစ္ပါးထဲ မ၀င္ဘူးလိုလို ေျပာဆိုေနၾကတာ မွန္ပါသလားဆရာေတာ္၊ သူတို႔အဆိုက ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာကုသိုလ္ကမွ မဂၢင္ထဲ၀င္သလိုလိုပဲ၊ အဲဒါ အေျဖေပးပါဦး ဘုရား။
Subscribe to:
Posts (Atom)