သကၠရာဇ္, သကရာဇ္, ေကာဇာ, ေဂါဇာ ဘယ္ဟာက မွန္ပါသလဲ
ဒကာ။ ။ ထိုထိုက်မ္းစာအုပ္ေတြရဲ႕ ခု-ႏွစ္-လ ကို ေရးထိုးမွတ္သားၾကရာမွာ တခ်ိဳ႕ဆရာေတြက “သကၠရာဇ္” ဟု ေရးၾကပါတယ္၊ တခ်ိဳ႕ဆရာေတြက “ သကရာဇ္” ဟု ေရးျပန္ပါတယ္၊ တခ်ိဳ႕ဆရာကေတာ့ “ ေကာဇာ” တဲ့၊ ဆရာအခ်ိဳ႕က်ေတာ့ “ေဂါဇာ” တဲ့၊ ဘယ္ဟာကို အမွန္မူထားျပီးေတာ့ ေရးသားရမွာလဲ ဆရာေတာ္၊ မိန္႔ၾကားပါဦးဘုရား။
ဆရာ။ ။ အင္း….ဒါေတြက ေလာကသေကၤတ ေ၀ါဟာရေတြပါ၊ တေက်ာင္းတဂါထာ၊ တရြာ တပုဒ္ဆန္း ဆိုတာလိုေပါ့၊ ဒီအေၾကာင္း အက်ယ္သိခ်င္ရင္ သမႏၲ စကၡဳ ဒီပနီက်မ္း ဒုတိယတဲြမွာ မံုေရြးေဇတ၀န္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေျဖဆိုထားတာ ရွိတယ္၊ အဲဒီထဲမွာ ရွာၾကည့္ေပေတာ့။
ဒကာ။ ။ မံုေရြးေဇတ၀န္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ လိုရင္း အဆံုးအျဖတ္ကေလး ေလာက္ကို အသည္းမွာ မွတ္ေက်ာက္တင္ ေျဖၾကားၾကရေအာင္ မိန္႔ၾကားပါဦးဆရာေတာ္၊ ဒကာၾကီးတို႔ဆီမွာ သမႏၲစကၡဳ ဒီပနီ စာအုပ္လည္း မရွိလို႔ပါဘုရား။
ဆရာ။ ။ မံုေရြးေဇတ၀န္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ ေနာက္ဆံုးနိဂံုးခ်ဳပ္၏ ဆိုလိုရင္း မွတ္ခ်က္ခ်တာကေတာ့-
ဒီ အေရးအသားမ်ိဳးေတြကို ငါတို႔ ေတြ႔ဖူးပါတယ္၊ ကာလေဒသ အေလ်ာက္ သေကၤတပညတ္မွ်ေတြသာျဖစ္၏၊ အမွတ္အကၡရာ မွားယြင္းျခင္းေၾကာင့္ သံသရာျပစ္ဟူ၍လည္း မတင္ႏိုင္ရာ၊ အကယ္တိ မွန္ကန္တယ္ ဆိုေစဦးေတာ့ မဂ္ဖိုလ္ရေၾကာင္း သမၼာဒိ႒ိဉာဏ္ရဲ႕ အာရံုလည္း မဟုတ္ပါ၊ အဲဒါေၾကာင့္မို႔ ကိုယ္ၾကိဳက္သလို ေလ်ာ္ရာကိုသာ ေရးၾကေစ တဲ့။
ကဲ….အဲဒါဟာ မံုေရြးေဇတ၀န္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ အလြန္ႏွစ္သက္စရာေကာင္းတဲ့ ေလ်ာ္ကန္ သင့္ျမတ္ေသာ လိုရင္းအဆံုးအျဖတ္ပဲ၊ ဒီပဥႇာဟာ အလယ္ေတာရ အရွင္ဇ၀နတိကၡ ဆရာေတာ္ေလး ေဆြးေႏြးတယ္လို႔ မွတ္သားမိတယ္။
ဒကာ။ ။ ဒီလို သိရတာ ၀မ္းသာလွပါတယ္ ဆရာေတာ္၊ ျငင္းခံုဖို႔လည္း မလိုေတာ့ဘူးေပါ့၊ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္း တရားမွမဟုတ္တာပဲဟာ။
No comments:
Post a Comment